Regulamin świadczenia usług zielarskich Natur Medica
Regulamin określa warunki oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem sklepu internetowego www.naturmedica.pl prowadzonego przez Natur Medica Anna Papuga-Mikiciuk z siedzibą w Warszawie ul. Chmielna 26 lu 1 NIP 52741302493 Regon 142014940
Kontakt ze Sklepem e-mail: gabinet@naturmedica.pl tel.+48 500 605 900 pon-pt 10:00 – 18:00
§ 1 Definicje
1. Administrator – Anna Papuga-Mikiciuk prowadząca działalność gospodarczą pod adresem 00-020 Warszawa, ul. Chmielna 26 lu 1 NIP 5741302493 Regon 142014940
2. Sprzedawca –Natur Medica Anna Papuga-Mikiciuk, świadcząca usługi fitoterapeutyczne, aromaterapeutyczne i biorezonansowe za pośrednictwem Sklepu.
3. Sklep – sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem www.naturmedica.pl
4. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z usług świadczonych przez Sprzedającego za pośrednictwem Sklepu.
5. Konsument – osoba fizyczna zawierająca z przedsiębiorcą w ramach Sklepu umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
6. Klient przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o CEIDG;
7. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego;
8. Umowa – umowa zawierana za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość na produkty i usługi świadczone przez Sklep.
§ 2 Postanowienia wstępne
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego sprzedaż usług drogą elektroniczną
2. Do dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
dostęp do Internetu, standardowy system operacyjny, standardowa przeglądarka internetowa, posiadanie aktywnego adresu e-mail.
3. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
4. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Sklepie.
§ 3 Produkty i usługi świadczone drogą elektroniczną
1. Sprzedawca w ramach Sklepu oferuje:
2. konsultacje fitoterapeutyczne (online lub stacjonarnie);
3. konsultacje aromaterapeutyczne (online lub stacjonarnie);
4. usługi biorezonansowe (stacjonarnie).
5. Zakupy w Sklepie można dokonywać bez konieczności rejestracji konta. Niezbędne jest jednak podanie danych osobowych identyfikujących Kupującego koniecznych do realizacji zamówienia oraz wystawienia dowodu potwierdzającego zakup.
6. Konsultacje z zielarzem odbywają się stacjonarnie w gabinecie Al. Jana Pawła II 46/48 lok 2 00-148 Warszawa lub online (poczta elektroniczna lub messenger) o wyznaczonej godzinie ustalonej uprzednio z Kupującym;
7. Usługi biorezonansowe odbywają się stacjonarnie w lokalu przy w gabinecie Al. Jana Pawła II 46/48 lok 2 00-148 Warszawa o wyznaczonej godzinie ustalonej uprzednio z Kupującym;
8. Brak kontaktu Kupującego w ciągu 15 minut od godziny umówionej wizyty stacjonarnej lub online, bądź stacjonarnych usług biorezonansowych skutkuje brakiem zwrotu opłaty oraz uznaje się, iż usługa została wykonana w całości.
9. Przesunięcie terminu umówionej usługi na inny dogodny dla obydwu stron termin jest możliwe najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem usługi stacjonarnej lub online.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Usług, rodzaju Usług, zakresu udzielanych świadczeń.
11. Majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do domeny internetowej Sprzedawcy, strony internetowej, a także do jego nazwy, wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na stronie internetowej i związane z tym inne prawa, należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie za jego zgodą, wyrażoną na piśmie. Nie dotyczy to logotypów i zdjęć prezentowanych na stronie internetowej Sprzedawcy w celu prezentacji towarów, do których prawa autorskie należą do podmiotów trzecich)
12. Zabronione jest wykorzystywanie sklepu internetowego lub strony internetowej Sprzedawcy przez Klientów lub osoby trzecie do przesyłania niezamówionej informacji handlowej.
§ 4 Zasady składania zamówienia
1. W celu zakupu w Sklepie, Kupujący musi wybrać dany produkt, dodać go do koszyka, a następnie przejść proces zakupowy.
2. Ceny podane w Sklepie są cenami w brutto wyrażonymi w polskich złotych (PLN).
3. W przypadku zakupu usługi Konsultacja fitoterapeutyczna po odbyciu wizyty Pacjent w ciągu najpóźniej 7 dni otrzyma na adres swojej poczty elektronicznej zalecenia dotyczące terapii ziołowej. Terapia taka będzie zawierać recepturę/-ry z dokładną wagą składników, sposobem przygotowania i stosowania. Zalecenia dotyczące diety, stylu życia.
§ 5 Zasady płatności i dostawy
1. Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności:
2. Przelew tradycyjny na rachunek Sprzedawcy: 40 1020 1013 0000 0002 0356 7906
3. Przelew online lub kartą kredytową za pośrednictwem operatora Przelewy24 strona http://www.przelewy24.pl .
4. W przypadku przelewu tradycyjnego, wpłatę należy dokonać w pełnej kwocie w terminie 1 dnia od momentu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku wpłaty za zamówienie w tym terminie, zamówienie jest traktowane jako anulowane.
5. Za dzień płatności uważany jest dzień zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
§ 6 Reklamacje
1. Kupujący jest uprawniony do złożenia reklamacji, w przypadku gdy Sprzedawca nie wywiązuje się ze swoich obowiązków opisanych w niniejszym Regulaminie lub wywiązuje się z nich w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu oraz w innych przypadkach wskazanych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
2. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: gabinet@naturmedica.pl lub w sposób tradycyjny poprzez wysłanie listu na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
3. Reklamacja powinna określać przyczynę jej złożenia, datę wystąpienia przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, żądanie, numer rachunku bankowego Kupującego, na który w razie uwzględnienia reklamacji Sklep zwróci poniesione przez Kupującego koszty.
4. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej złożenia za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. W przypadku, gdy reklamacja jest niekompletna, Sklep wystąpi do Kupującego o jej uzupełnienie.
§ 7 Odstąpienie od umowy
1. Kupujący może odstąpić od umowy zawartej drogą elektroniczną bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Nie później niż w ciągu 14 dni od daty zawarcia Umowy. Wniosek o odstąpienie od umowy należy wysłać na adres email: gabinet@naturmedica.pl lub listownie na adres Sprzedawcy podany na początku Regulaminu.
2. W przypadku rezerwacji pierwszej wizyty lub jednocześnie kilku wizyt następujących po sobie bez względu na sposób zapisu Pacjent może zostać poproszony o wpłatę opłaty rezerwacyjnej w wysokości od 50 zł do 500 zł (w zależności od zarezerwowanej wizyty). Opłata rezerwacyjna zostanie odjęta od kwoty odbytej wizyty. Opłatę rezerwacyjną należy uiścić za pomocą środków wskazanych w punkcie nr 2 niniejszego regulaminu. W przypadku zmiany terminu wizyty z zachowaniem 24 godzinnego wyprzedzenia opłata rezerwacyjna nie przepada.
3. Natur Medica na około 24 godziny przed planowaną wizytą wysyła smsa do Pacjenta z przypomnieniem o terminie wizyty.
4. W przypadku nieodwołania wizyty na 24 godziny przed jej planowanym terminem:
* Opłata rezerwacyjna nie jest zwracana Pacjentowi
*Wizytę, która stanowi część pakietu uznaje się za odbytą
5. W przypadku minimum 3-krotnego braku odwołania wizyty, umówienie kolejnej wizyty będzie mogło nastąpić wyłącznie po wniesieniu przedpłaty w pełnej wysokości umawianej wizyty. Wyrażając zgodę na warunki niniejszego regulaminu, w przypadku niedotrzymania warunków odwoływania wizyt, zgadzacie się Państwo na obciążenie kosztami.
6. Bezpośrednio przed wizytą Pacjent może zostać poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości W związku z tym Pacjent zobowiązany jest posiadać ze sobą dowód osobisty lub też inny dokument ze zdjęciem. Odmowa okazania dokumentu tożsamości może skutkować nieudzieleniem świadczeń.
7. Przed wizytą Pacjent zostanie poproszony o uzupełnienie Karty Rejestracyjnej. Nieuzupełnienie danych w Karcie Rejestracyjnej oraz brak podpisu pod zgodą na wykonanie zabiegu skutkuje automatycznie odmową wykonania usług.
8. Administratorem danych osobowych osób korzystających z oferty Natur Medica jest Natur Medica Anna Papuga-Mikiciuk
9. Dane osobowe pacjentów przetwarzane będą w celu realizacji usług.
10. Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Natur Medica oraz na stronie internetowej naturmedica.pl
11. Chęć otrzymania faktury musi być zgłoszona przed dokonaniem zakupu i wystawieniem paragonu fiskalnego.
§ 8 Dane osobowe
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies.
1. Każdy, kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania lub żądania ich usunięcia, a w przypadkach przewidzianych przepisami do żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych.
2. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru. Może on też odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec niego lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
3. Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Klientów przepisów prawa.
§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą;
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
3. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, można znaleźć na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Platforma ta służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 11 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn m.in. zmiany warunków świadczenia usług lub zmiany przepisów prawa, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca informuje na stronie Sklepu na co najmniej 7 dni przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.
2. Na wypadek, gdyby niektóre postanowienia niniejszego Regulaminu okazały się nieważne, bezskuteczne lub uznane zostały za klauzule niedozwolone, wówczas nie powoduje to nieważności całego Regulaminu, a w miejsce niedozwolonych postanowień zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy.
3. Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
4. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego prawa Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.03.2023 roku.